Гарантійний опис

При покупці автомобіля перевірте наявність відмітки в сервісній книжці про проведення передпродажної підготовки (і планових ТО відповідно з пробігом автомобіля до моменту придбання).

Для збереження гарантії заводу-виробника власник нового придбаного автомобіля КрАЗ зобов'язаний поставити його на гарантійний облік на будь-який з сертифікованих ПАТ «АвтоКрАЗ» СТО до проведення найближчого планового ТО.

Перелік сертифікованих станцій технічного обслуговування і ремонту автомобілів КрАЗ.

У разі виникнення несправностей у гарантійний період експлуатації автомобіля, просимо звертатися до продавця, на одну з сертифікованих СТО або на завод-виробник до відділу гарантійного обслуговування: 

Телефони:
+38 (0536) 76-67-84 - начальник відділу гарантійного обслуговування
+38 (0536) 76-66-86 - відділ гарантійного обслуговування;
+38 (0536) 76-69-63 - бюро рекламації;

Факс:
+38 (0536) 76-60-82, 76-67-43

E-mail: garantia@kraz.ua

З питань сервісного обслуговування просимо звертатися на найближчу сертифіковану СТО або на завод-виробник в бюро Автотехобслуговування:

Телефон:
+38 (0536) 76-67-85;
Факс:
+38 (0536) 76-67-43

E-mail: uato@kraz.ua

ПАТ «АвтоКрАЗ» запрошує до співпраці підприємства зацікавлені у відкритті на базі їх площ СТО КрАЗ і торгово-виставкових майданчиків автомобільної техніки КрАЗ.

  • Презентація техніки